
Jste zde

Bridgestone králem originálního vybavení
Společnost Bridgestone poskytla v roce 2018 více než 120 nových originálních produktů v regionu Evropa, Blízký východ a Afrika, což představuje meziroční nárůst o více než 30 %.
Produkty originálního příslušenství jsou rozmístěny na více než 40 různých modelech aut od 15 různých výrobců. Bridgestone uvádí, že přízeň takových značek, jako jsou Toyota, Mercedes a Porsche, jasně ukazuje správnost investice do technologií a inovací.
Vedle uvedených značek zůstává společnost Bridgestone i nadále hlavním dodavatelem značek Audi, Seat a Škoda ve své strategické roli ve skupině Volkswagen. V Audi se objem zařízení během posledních pěti let zdvojnásobil. Bridgestone získal také silnou pozici u BMW, což dokazuje velký výběr příslušenství Bridgestone pro BMW řady 3, BMW řady 7, BMW X5 / X7 a BMW Z4.
Bridgestone také poukázal na širokou škálu modelů vyjíždějícím na trh s jeho pneumatikami včetně elektrických a hybridních vozidel, jako jsou BMW i3s, Toyota Corolla, univerzální Audi A6 Allroad, Opel Insignia, řada BMW 8. Pneu Bridgestone najdeme také na luxusních autech jako Porsche Cayenne nebo na sporťácích jako Ferrari Portofino a Renault Mégane RS a RS Trophy.
Technologický pokrok společnosti Bridgestone v posledních letech zahrnuje například technologii B-Silent, vylepšená technologie Run-Flat nebo nejmodernější konstrukce využívající Nano Pro technologie s nízkým opotřebením.
Podle Marke Tejedora, viceprezidenta originálního vybavení společnosti Bridgestone EMEA, umožňuje vývojový přístup Bridgestonu optimalizovat jedinečný charakter každého vozidla: „V průmyslovém odvětví s rychlou transformací, kde jsou vozy stále více autonomní, sdílené a elektrické, Bridgestone dodává řešení a technologie, které odpovídají novým výzvám a potřebám výrobců automobilů. Například pneumatiky, které dnes vyvíjíme, jsou zaměřeny na uspokojení potřeb pro příští dva až pět let a mnohem dále.“